röntgen & fredagsmys

 

Eller kanske inte för min del än. Imorse så blev det att kasta sig på telefonen för att en sjuksköterska som jag ringde till igår kväll sa att jag skulle ringa tillbaka idag fast då till läkaren på min vårdcentral. Ringde då som sagt imorse redan vid 7-tiden talade med läkaren och fick min tid någon timme senare. Var hos han innan och han skickade mig till röntgen på UMAS direkt. Han sa att han trodde att mitt ringer hade en springa och att dom var tvungna att sätta stift i det. Fick en väldigt chock där när han sa stift..... Mohaaaaa!!

Cyklade till UMAS till röntgen och blev röntgad där. Hade en liten flisa i mitt finger som hade lossnat men det skulle gå över av sig själv inom 2 veckors tid. Nu är mitt ringer tejpat med finger kompisen bredvid för att kunna hålla mitt onda finger stilla.

 

Kom nyss hem och har nu packat min väska och skall snart ge mig iväg igen fast till pappas jobb. Och sen iväg och hämta syskonen på både dagis och i skolan. Därpå blir det till självaste Vanningen för att bada och så.... Kul, kul! :-)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!