Söndagsmiddag hos mamma

 

Hade sovmorgon tills 12 idag och det var sååååå underbart skönt måste jag bara berätta för er. Åt lite frukost och sen bar det av hem till mamma eftersom det var söndag och det menas med att det är söndagsmiddag för vår familj. Väl framme hos mamma så körde vi upp till min underbara skyddsängel = min älskade mormor då för att sätta fina tulpaner till henne och dom var rosa och vackra!! Saknar min älskade mormor så otroligt mycket så det går verkligen inte att beskriva!!!!!!

Efter det blev det middag hos mamma och då blev det lassagne med grönsaker, helt underbart gott! Till efterrätt så blev det även super god fruktsallad med chokladsås, strössel, godis, choklad, marränger, grädde och glass till. Dansade även ut julen lite eftersom det inte blev någon dans för min del till jul eftersom det var som det var då med andra ord. :-(

Blev hemkörd hem och efter det så umgicks jag och mamma en stund och fixade med papper och tog även en fia match och det gick ju verkligen ingen höjdare för min del. Har tagit och funderat nu under ett tag om jag inte skall anmäla mig till en kvällskurs i fia det finns kanske någon som har det. Hoppas!! ;-) Hihi....

Sen nu ikväll så har jag verkligen varit dunder duktig och har städat hela lägenheten nu fast ha lite kvar som jag kanske tar nu ikväll eller så blir det imorgon förmiddag, vi får se hur det blir med den saken. Men det skall minsann göras!!

Bilder återkommer jag med lite senare, håll utsikt!!! :-)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!