Träning med syrran...

I onsdags på morgonen så var jag iväg redan vid 08:15 och drog iväg till träningen för att träna lite på fitness24seven. Lite bilder blev det där ifrån med nu när jag äntligen håller på med alla bilder. Hihi!!! ;-) Bättre sent än aldrig eller vad man nu säger... :-)

 

Senare på kvällen så blev det hem till syrran för att äta köttfärspaj med grönsaker. Dunder gott var det verkligen och min ena syster är verkligen så dunder duktig på att laga god mat!! :-) Min lilla mästerkock dvs.

 

 

Även lilla E tyckte det var superduper gott! :-)

Efter det så blev det en snabbis iväg på nästa träning och det fortsatte fram tills klockan 22:00 cirka. Usch vad svettig och trött jag var efter det.


Kram

/Johanna

Postat av: Thomas A
2012-01-21 / 01:41:06

Hej Johanna. kan du vara söt att ringa mig på 073-7072156 angående audition med bandet !!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!