Wii

Som jag igår berättade om att jag och syskonen skulle iväg och bada på ett inomhus bad men så blev det dock inte. Vi stack dit först men när vi hade anlänt så stod det en lapp till alla besökarna, att dom hade (STÄNGT PGA AVFÖRING). Något barn hade bajsat i poolen så dom skulle tömma polen och städa så det blev inget bad för vår del. Vi körde hem och hämtade bandyklubborna och stack tillbaka till samma hus som badet ligger i fast en inomhus hall som man kan träna bandy/ fotboll på. Dock så tränade tjejerna där som var typ sådär 13/14 år så det blev inget med det i heller. Åkte istället till en annan hall där syskonen brukar träna så vi kollade på Johan (en tränare) som skulle spela bandy match.

Lite senare så blev det att åka hem och där väntades det hemlagade hamburgare samt spel på WII. Har fastnat starkt på ett speciellt spel där man skall rocka rockring.... Så himla kul att tävla mot lillebror. Kom upp i 291 poäng och lillebror vann med 292 poäng. Där slutade det att tävla emot lillebror eftersom jag är så dålig förlorare.... :-(

 

Åkte hem ifrån syskonen senare på kvällen och bums i säng pga att jag inte alls kände mig så frisk. Väl hemma igen så märker jag att jag har någon slags ögoninflammation men är inte helt säker på det.... :-(


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!