Lejonkungen 3D

 

Idag har jag varit i Malmö och tittat på Lejonkungen 3D tillsammans med Frida. Kl 9 imorse så vaknade jag innan klockan ringde och då blev det som vanligt att spela på min telefon...
09.10 var jag uppe ur sängen!
Då blev det frukost, helst mannagrynsgröt för min del.
Lite innan lunchtid så blev det att ta bussen. Innan det hade jag hunnit äta frukost, titta på tv, klä på mig, göra två flätor, spela Mario Cart på Nintendo DS och läsa lite ur en bok.

Påväg till bion så valde jag att spela på min telefon hela vägen till Malmö. När jag kom fram gick vi först till bion och hämtade ut våra biljetter, min och Frida´s och efter det blev det till ett café. All fika slank ner och jag längtade så väldans mycket efter när bion skulle börja. Jag försäkrade mig också om att jag fortfarande skulle få köpa popcorn.

Allt gick så fort så vi satt ch vänta på bion inne i salongen en 10 minuter, tillsammans med mina efterlängtade popcorn.

Äntligen började bion och jag tror att båda vi två, jag och Frida tyckte den var bra.
När filmen var slut så gick vi till McDonald´s medan vi väntade på bussen. Väl framme hos pappa, Jessica och syskonen så blev det en massa spel på Wii, wooooow vad kul det var då igen. Hihi :-) Senare på kvällen så blev det pizza till Gladiatorerna. Och vi hejade på Emelie och Gunnar som var med och tävlade i kvällens tv program. Sååååå grymma dom var!!!!! ;-)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!