youtube

Imorse så försökte jag som sagt ringa till min snälla tandläkare men kom inte fram testade flera, flera gånger men skall testa imorgon igen. Annars så har jag varit ute och promenixat med min 4 benta lilla vän som verkligen älskar precis alla väder. Även om det regnar, snöar eller är solsken ute.

Bakade även en nyttig kaka som jag bjöd på när en vän till mig kom på en fika i eftermiddags. Annars så har jag inte gjort så mycket mer. Nu blir det sängen för min fel. Men innan det så måste jag bara berätta en kul sak och det var att innan idag när jag och Lexton var ute och promenerade så var det snö blandat regn. Det var så härligt att se snö så här i januari månad.

Och nu ikväll så har jag tittat runt lite på youtube på mina goa vänner som spelar i bandet CC&LEE!!!!!!

 

Och även denna dunder bra låten......

 

&

 

Samt

 

Och till slut......

 

Det var allt som jag hade att bjuda på ikväll.


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!